Bicicletada Massa Critica Feminista i Metropolitana

Icona data

divendres 3 de març 2023

20:00h fins 22:30h

Icona lloc

Arc de Triomf

Barcelona


Massa Crítica Barcelona

Contacte:

  • Informació
  • Ubicació

Bicicletatada Massa Critica per reclamar una ciutat més sostenilble

ATENCIÓ: La MassaFem d’enguany també serà la primera Massa Metropolitana, perquè acabarem amb una Festa Final a l’espai CSO NABAT 3 de l’Hospitalet del Llobregat.
Hi haurà sopar i música!!
Per cert… porteu efectiu!

Moltes gràcies a @kaosofmay per crear una imatge tan guapa per la Massa FEM!!

ATENCIÓN: La MassaFem de este año será también la primera Massa Metropolitana, ya que terminaremos con una Fiesta Final en el espacio CSO NABAT 3, de Hospitalet de Llobregat.
¡Habrá cena y música!
Por cierto… ¡traed efectivo!
——————————-
La MASSA CRÍTICA és un esdeveniment en moviment que té lloc tots els mesos a nombroses ciutats del món.
És una bicicletada mensual per reclamar els drets del ciclista i promoure un model de ciutat sostenible.
No és una manifestació ni una organització, només gent, homes o dones, nens, joves o adults muntant amb bicicleta.
Tampoc no és una carrera. És una manera d’establir un espai públic on la gent es pugui ajuntar, reunir i conèixer.
No té dirigents, no hi ha una organització que autoritzi les passejades.
Un conjunt de ciclistes es reuneixen al mateix lloc, a la mateixa hora i decideixen pedalar junts per una estona, portant els seus ideals i les seves formes de viure, compartint-les amb els altres.
Les trobades són força directes, se celebra una vegada al mes, en una data i un lloc perquè la gent sàpiga on i quan és. En un lloc conegut i de fàcil accés per a la majoria dels ciclistes, on un gran nombre de gent es pugui congregar abans del passeig.

Compartir: