“L’Emergència climàtica, que hi podem fer?”

Icona data

dimecres 26 de març 2025

19:00h fins 21:00h

Icona lloc

Ateneu Santfeliuenc

Sant Feliu de Llobregat


La Revolta_Moviment per a la Sostenibilitat de Sant Feliu de Llobregat

Contacte:

  • Informació
  • Ubicació

Dins del cicle “En parlem a l’Ateneu”, presentem “L’emergència climàtica, que hi podem fer?”, a càrrec del meteoròleg Francesc Mauri. El dimecres 26 de març a les 19h a l'Ateneu santfeliuenc de Sant Feliu de Llobregat.

El dimecres 26 de març, dins del cicle “En parlem a l’Ateneu”, de la Federació d’Ateneus de Catalunya, i en col·laboració amb l’associació La Revolta, presentem “L’emergència climàtica, que hi podem fer?”, a càrrec del meteoròleg Francesc Mauri.

L’Emergència Climàtica està en boca de tothom, però poques persones tenen clar l’abast del problema. En la xerrada repassarem d’on venim, on som i cap a on anem pel que fa al clima, però també parlarem de què ens està passant quant a població, noves energies i canvis importants en l’agricultura i les platges o fronts marítims.

El repte climàtic ens condiciona i condicionarà molt més els pròxims anys i dècades, cal prendre consciència i fer-li front.

 

Observacions

Francesc Marc Mauri i Domènech és geògraf i presentador de televisió català. Actualment, és un dels homes del temps de Televisió de Catalunya.

Compartir: