Debat: “Biodiversitat agrícola i llavors tradicionals”

Icona data

dissabte 8 de novembre 2025

12:00h fins 14:00h

Icona lloc

Plaça de la Vila

Torroella de Montgrí


Flora Catalana

Contacte:

  • Informació
  • Ubicació

Us esperem diumenge 8 a les 12 h a la plaça de la Vila de Torroella de Montgrí, en una nova sessió del cicle «Filosofia a l’Àgora» dedicada a «Biodiversitat agrícola i llavors tradicionals, un patrimoni que no podem perdre», amb L'Espigall i el Grup Local del Baix Ter.

El Grup Local del Baix Ter participa en una nova sessió del cicle de reflexió, pensament i debat «Filosofia a l’Àgora», que cada any organitza l’ajuntament de Torroella de Montgrí.

En aquesta ocasió versarà sobre «Biodiversitat agrícola i llavors tradicionals, un patrimoni que no podem perdre» i anirà a càrrec d’Albert Campsolinas, naturalista i col·laborador d’Espigall a la recerca de llavors de varietats antigues de l’Empordà.

Tindrà lloc el proper 8 de novembre a les 12h a la plaça de la Vila de Torroella de Montgrí.

Us hi esperem!

Més informació en aquest enllaç

Compartir: