Busquem voluntaris i voluntàries per apropar l’espigolament a les persones usuàries d’entitats socials!

Icona data

dimarts 16 de juny 00:00h - dimarts 23 de juny 00:00h

Icona lloc

Barcelona

Barcelona


Espigoladors

Contacte:

  • Informació
  • Ubicació

Ara mateix busquem persones voluntàries de Barcelona que vulguin ajudar-nos a apropar l'espigolament a les persones usuàries d'entitats socials, que son qui reben els aliments que recollim espigolant!

Vols col·laborar d’un altre manera?
Busquem voluntaris i voluntàries per apropar l’espigolament a les persones usuàries d’entitats socials!
T’agrada el nostre projecte i vols ajudar a que arribi més lluny?

Si t’has preguntat mai si hi han altres maneres de col·laborar amb nosaltres a part d’espigolar, la resposta es SI!

Ara mateix busquem persones voluntàries de Barcelona que vulguin ajudar-nos a apropar l’espigolament a les persones usuàries d’entitats socials, que son qui reben els aliments que recollim espigolant!

Des d’Espigoladors, i amb el suport de l’ Ajuntament de Barcelona, portem ja sis anys desenvolupant un projecte que ens fa especial il·lusió i que té com a objectiu apropar l’activitat de l’espigolament a les persones usuàries dels SDAs (Serveis de Distribució Gratuïta d’Aliments, és a dir, entitats socials que es dediquen a garantir el dret a l’alimentació) amb els quals col·laborem.

Per segon any, volem donar-li un valor afegit fent-ne partícip al nostre voluntariat. És per això que volem donar-vos a tots la possibilitat de formar-ne part d’aquest bonic projecte i formar part del grup de 15 persones voluntàries que tinguin ganes d’implicar-se en el projecte.

En què consistirà la col·laboració?

  • Captació de participants: Visitareu diverses entitats socials, dins dels seus horaris de repartiment d’aliments, per animar les persones usuàries a participar en una espigolada. L’objectiu és informar-los sobre l’activitat, engrescar-los i ajudar-los a inscriure-s’hi.
  • Mentoria a l’espigolada: Un cop definit el grup de participants, voldríem que les persones voluntàries ens acompanyéssiu durant l’espigolada, actuant com a mentors/es i fent que l’experiència sigui enriquidora per a tothom.
  • Altres tasques de suport del projecte (ronda de trucades de confirmació, participació en reunions de planificació i tancament, etc.)

 

On estan ubicades les entitats? 

Les entitats participants es troben a la ciutat de Barcelona. Oferirem tota la informació i formació necessària perquè pugueu dur a terme aquestes tasques de manera còmoda i eficaç.

Com hi puc participar?

Si t’interessa formar part d’aquesta iniciativa, respon al qüestionari punxant AQUÍ.

El dimecres 23 de juny, organitzarem una sessió online amb les persones interessades per donar més informació i aclarir els dubtes que hi puguin haver.

Un cop inscrits, rebreu l’enllaç al webinar del dimecres 23 de juny a les 11h, on explicarem el projecte i organitzarem les col·laboracions.

Busquem almenys 2 voluntaris/es per ubicació.

Data límit per confirmar participació i propers passos

Teniu temps per inscriure-us fins al dimarts 16 de juny. El dimecres 17 de juny, organitzarem una sessió online amb les persones interessades per donar més informació i aclarir els dubtes que hi puguin haver.

Si tens qualsevol pregunta, només cal que ens responguis a l’adreça electrònica voluntariat@espigoladors.com.

https://espigoladors.cat/category/espigolament/

 

Compartir: