divendres 2 d’octubre 2026
20:00h fins 22:00h
Arc de Triomf de Barcelona
Barcelona
Bicicletada Massa Crítica per reclamar els drets del ciclista i promoure un model de ciutat sostenible.
Moltes gràcies @ceciliaestanislao per aquesta meravella de cartell inspirat en el Rec Comtal.
Divendres anem de festa a la perifèria, a la Barcelona més xula; la que encara no han pogut turistificar… Ens esperaran ben aviat a la plaça Eucaliptus de Torre Baró. El pla és sortir puntuals a les 20.30. Un cop allà hi haurà entrepans i beguda. La música la posarem nosaltres !!!
Viernes nos vamos de fiesta a la periferia, a la Barcelona más chula; la que todavía no consiguieron turistificar… Nos esperarán bien pronto en la Plaça Eucaliptus de Torre Baró. El plan es salir puntuales a las 20:30. Una vez allí habrá bocatas y bebida. La música la pondremos nosotros !!!
La Massa Critica és un esdeveniment en moviment que té lloc tots els mesos a nombroses ciutats del món.
És una bicicletada mensual per reclamar els drets del ciclista i promoure un model de ciutat sostenible.
No és una manifestació ni una organització, només gent, homes o dones, nens, joves o adults muntant amb bicicleta.
Tampoc no és una carrera. És una manera d’establir un espai públic on la gent es pugui ajuntar, reunir i conèixer.
No té dirigents, no hi ha una organització que autoritzi les passejades.
Un conjunt de ciclistes es reuneixen al mateix lloc, a la mateixa hora i decideixen pedalar junts per una estona, portant els seus ideals i les seves formes de viure, compartint-les amb els altres.
Les trobades són força directes, se celebra una vegada al mes, en una data i un lloc perquè la gent sàpiga on i quan és. En un lloc conegut i de fàcil accés
Compartir:


