Recollida de residus a la platja del Miracle – 24 d’octubre

Icona data

dissabte 24 d’octubre 2026

10:00h fins 13:00h

Icona lloc

Platja del Miracle

Tarragona


Associació PlasticFREEwave

Contacte:

  • Informació
  • Ubicació

Participa en una recollida de residus oberta a tothom a la platja del Miracle de Tarragona i ajuda'ns a cuidar el medi ambient!

L’Ajuntament de Tarragona, l’empresa TECNOSUB i l’Associació PlasticFREEwave uneixen esforços per organitzar una recollida de residus oberta a tota la ciutadania a la platja del Miracle de Tarragona.

L’objectiu d’aquesta jornada és conscienciar sobre la problemàtica de la contaminació per residus, especialment els plàstics, i fomentar la participació ciutadana en la conservació dels nostres ecosistemes marins i litorals.

Informació de l’activitat:

Dia: Dissabte 24 d’octubre de 2026.
Horari: De 10.00 h a 13.00 h.
Ubicació: Platja del Miracle, Tarragona.
Punt de trobada: Espigó del Port.
Activitat: Gratuïta i oberta a tots els públics.

Què cal portar?

L’Associació PlasticFREEwave proporcionarà tot el material necessari per dur a terme la recollida, incloent-hi guants i sacs per a cada participant.

Es recomana portar roba i calçat còmodes i, en cas de sol, gorra, crema solar i aigua en una ampolla reutilitzable.

 

Com participar-hi?

L’activitat està oberta a persones de totes les edats, famílies, grups d’amics i qualsevol persona interessada a contribuir a la protecció del medi ambient.

Per participar-hi, només cal apropar-se al punt de trobada el dia de l’activitat, a les 10.00 h.

 

T’animem a sumar-te a aquesta iniciativa i a posar el teu granet de sorra per aconseguir unes platges i uns mars més nets!

 

Organitza: Ajuntament de Tarragona, TECNOSUB i Associació PlasticFREEwave.

Compartir: