Projecció Motherload, un documental que inspira a pedalar pel canvi!

Icona data

dissabte 22 de novembre 2025

18:00h fins 20:00h

Icona lloc

Auditori de la Biblioteca Tecla Sala de L'Hospitalet de Llobregat

L'Hospitalet de Llobregat


BACC (Associació Bicicleta Club de Catalunya)

Contacte:

  • Informació
  • Ubicació

Per primera vegada a Catalunya, projectem Motherload, un documental guardonat que ens convida a reflexionar sobre com la bicicleta pot transformar la nostra vida quotidiana. A través de la mirada de Liz Canning, mare de bessons, descobrirem el poder de les bicicletes de càrrega com a eina de llibertat, connexió i canvi.

Des del Bicicleta Club de Catalunya-BACC us convidem viure una tarda de cinema inspiradora!
Per primera vegada a Catalunya, projectem Motherload, un documental guardonat que ens convida a reflexionar sobre com la bicicleta pot transformar la nostra vida quotidiana.
A través de la mirada de Liz Canning, mare de bessons, descobrirem el poder de les bicicletes de càrrega com a eina de llibertat, connexió i canvi.

Quan? Dissabte 22 de novembre
Hora: 18:00 h
On? Auditori de la Biblioteca Tecla Sala – Centre Cultural Tecla Sala – Av. de Josep Tarradellas i Joan, 44, L’Hospitalet de Llobregat

Aforament limitat, Cal inscripció prèvia a través del següent enllaç: https://forms.gle/pCBrLm21VfzZ9aV2A

Més informació: https://bacc.cat/projeccio-de-motherload-el-documental-que-inspira-a-pedalar-pel-canvi/

Aquesta projecció forma part del Cicle organitzat pel Bicicleta Club de Catalunya (BACC) amb el suport de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB).
Un programa que uneix cultura i bicicleta per mirar la mobilitat des d’una nova perspectiva, amb activitats que inspiren, eduquen i connecten persones a través del pedal.

Compartir: