dissabte 17 de gener 00:00h - diumenge 22 de febrer 00:00h
Castell de Torre Baró
Barcelona
Aula Ambiental de Nou Barris - Castell de Torre Baró

Nusos cooperativa
Contacte: castell_torrebaro@bcn.cat
Una exposició que recull les veus dels veïns i les veïnes sobre els marges de la ciutat, que, malgrat la connotació negativa que pot tenir la paraula, han aflorat com a espais de gran valor per totes nosaltres: ecològic, de salut, de relació, d'activitat física..
El projecte Marges és una iniciativa que, a través de diàlegs amb la ciutadania, vol posar en relleu la importància de la connectivitat verda a Barcelona des de la perspectiva dels serveis ecosistèmics que la natura aporta a les zones urbanes.
MARGES és un un procés participat amb moltes vivències compartides amb veïns i veïnes amb relació a l’ús d’aquests espais de Marge de la ciutat. Malgrat la connotació negativa que pot tenir la paraula, amb tots hem convingut que són espais d’un gran valor per totes nosaltres: ecològic, de salut, de relació, d’activitat física…En aquest procés hem pogut entendre el sentit que tenen aquests espais per als veïns i veïnes, i aquelles qüestions que caldria considerar a l’hora de gestionar-los.
I ara arriba Marges l’exposició!
Un espai on compartir aquest procés que hem dut a terme, així com mostrar els resultats que n’hem obtingut.
A càrrec de la cooperativa Nusos
Al Castell de Torre Baró de des del 17 de gener al 22 de febrer de 2026
Presentació el dissabte 17 de gener a les 11 h
Entrada Gratuïta
Horaris:
De dilluns a divendres: de 10:00 h a 13:00 h
Dissabtes: de 10.00 h a 17.00 h
Diumenges: de 10.00 h a 14.00 h
Compartir:

