Jornada de neteja i cura del nostre mar a la Cala de l’Alguer de LLançà

Icona data

dissabte 5 d’octubre 2024

10:00h fins 17:00h

Icona lloc

Cala de l'Alguer¡

Llançà


Som Mar

Contacte:

  • Informació
  • Ubicació

Des de Som Mar i @platges_netes_llanca, us convidem a aquesta jornada de neteja i cura del nostre mar, al mateix temps que gaudim de la creació artística! Farem neteja per la superfície i sobretot pel fons marí, amb l'ajuda de submarinistes i apneistes.

Des de Som Mar us convidem a aquesta jornada de neteja i cura del nostre mar, al mateix temps que gaudim de la creació artística!.
Farem neteja per la superfície i també pel fons marí, amb l’ajuda de submarinistes i pirates. Compartirem després un dinar sense residus, veurem un petit curtmetratge d’una creadora artística que crea obres d’art amb els residus marins. I per acabar, gaudirem d’una activitat artística guiada per l’Àlvaro Prats, bon amic i performer i artterapeuta, que ens farà una proposta genial tot transformant la brossa en art i fent-nos prendre consciència de la nostra part en la cura del mar i de l’entorn natural.
Si ets submarinista o coneixes algun submarinista que tingui ganes de col·laborar, ets súper benvingut a la trobada!
Volem agraïr a Platges Netes per la gran feina que fan de manera voluntària i anònima en la neteja del nostre entorn, a SK Kayak pel suport incondicional, als Pirates del Cap de Creus que també ofereixen un gran suport i, molt important també, a l’Ajuntament de la nostra vila.
Ens trobem a la Cala de l’Alguer, Llançà.
Dissabte 5 d’octubre.
A les 10h.
Vine amb la família, amb ganes i la teva pròpia carmanyola amb menjar per compartir i que no generi cap tipus de residu!
GRÀCIES per cuidar el nostre mar.

Compartir: