diumenge 30 de juliol 2023
08:30h fins 13:00h
Coves del Toll (Moià)
Moià
Aquesta activitat no està oberta al públic
Sortida botànica a la rodalia de les Coves del Toll (Moià) No us ho perdeu! És una bona oportunitat per gaudir de la natura i aprendre. Viu, gaudeix i aprèn amb la nostra flora
Ens trobarem a l’aparcament del CAP de Castellterçol. Allí ens distribuirem en el mínim nombre de cotxes possible per dirigir-nos cap a l’aparcament de les Coves del Toll, a l’inici de la ruta.
Passejarem per pistes i corriols de la rodalia de les Coves del Toll, a la vall del torrent del Gomar. Esperem trobar florit el marcòlic (Lilium martagon). Iniciarem la tornada per arribar al poble aproximadament a les 14:00 h.
L’activitat és gratuïta i per propi compte i risc.
Cal inscripció prèvia a la sortida. Per fer-ho podeu accedir a la web del grup local o bé directament a l’enllaç habilitat amb aquesta finalitat prement aquí.
Us hi esperem!
Data i hora; Diumenge 30 de juliol a les 8.30 h
Lloc activitat: Rodalia de les Coves del Toll (Moià)
Lloc de trobada: A l’aparcament del CAP de Castellterçol. Al costat de la parada dels autobusos Sagalés Ctra. de Barcelona – CAP
Dades de contacte: moianes@floracatalana.cat
Compartir:


