Visita guiada a l’exposició: Plàstic. Genial o pervers?

Icona data

dimecres 18 de febrer 2026

18:00h fins 20:00h

Icona lloc

Museu Terra

Barcelona


Museu Terra

Barcelona +Sostenible

Contacte:

  • Informació
  • Ubicació

Una ocasió per reflexionar sobre el fi equilibri entre l’ús i l’abús del plàstic

Des de la seva aparició al segle XIX, el plàstic ha revolucionat la vida humana gràcies a la seva resistència, lleugeresa i versatilitat, amb beneficis clau en àmbits com el social, el tecnològic i el mèdic. Tanmateix, aquestes mateixes propietats l’han convertit en una de les principals amenaces ambientals, ja que no desapareix sinó que es fragmenta en microplàstics amb greus impactes sobre els ecosistemes i la salut humana.

L’exposició Plàstic. Genial o pervers?, produïda pel Museu Terra i comissariada per Núria Vila, convida a reflexionar sobre el fi equilibri entre l’ús i l’abús del plàstic a partir de les arts visuals. Dividida en quatre àmbits: l’era del plàstic, l’objecte, la pervivència i l’abundància. La mostra combina audiovisuals, instal·lacions artístiques, jocs i peces de la col·lecció del Museu per explorar la història del plàstic i qüestionar la relació que hi mantenim avui.

Inscripcions en aquest enllaç

Vols formar part d’una comunitat de persones compromeses amb un futur més sostenible per a Barcelona?

Persones + Sostenibles és el programa municipal adreçat a la ciutadania dins la Xarxa Barcelona + Sostenible. Una iniciativa oberta a totes les persones que volen contribuir activament a fer de Barcelona una ciutat més saludable, justa i resilient.

Per adherir-vos, només cal signar el Compromís Ciutadà a través d’aquest formulari. Un cop fet, rebreu informació periòdica amb propostes, activitats i recursos.

El programa ofereix eines d’autoavaluació per mesurar i millorar el vostre impacte, activitats i tallers sobre acció climàtica i visites i experiències inspiradores a projectes i espais de referència de la ciutat.

 

Compartir: