Sortida ornitològica a a la Ribera d’Ebre

Icona data

dissabte 8 de març 2025

08:00h fins 18:00h

Icona lloc

Ribera d'Ebre

Flix


ICO_Associació Institut Català d'Ornitologia

Contacte:

  • Informació
  • Ubicació

una sortida variada i ben interessant pel que fa a les espècies que es poden observar

Aquesta és una sortida variada i ben interessant pel que fa a les espècies que es poden observar. En una àrea relativament petita, combina zones humides amb espais agrícoles i d’altres de caràcter subdesèrtic.

  • Hora de trobada: a les 8 h.
  • Lloc de trobada: al pàrquing de la benzinera Bonarea de Flix
  • Hora i lloc de finalització: a les 18 h al mateix punt de trobada
  • Professor: Jaume Soler

ITINERARI:

Matí

Iniciem la sortida fent una breu presentació i optimitzant el nombre de cotxes per tal de dirigir-nos al Meandre de Flix i posteriorment a la Reserva Natural de Sebes (Flix). Es tracta d’un espai de ribera molt ben conservat on tindrem la possibilitat d’observar el picot garser petit, el picot garser gros i potser el picot verd. La visita a la reserva ens permetrà gaudir de molts més ocells, com l’establiment primaveral de la colònia de cigonyes, el sempre espectacular blauet, els agrons rojos que començaran a arribar, etc.

Dinar: es pot dinar de menú a Riba-roja o bé de pícnic (opcional).

Tarda

Farem una pausa per dinar i la resta del dia el passarem veient ocells a la vora de la riba de l’Ebre, ja dins el terme de Riba-roja. Entre les espècies més interessants que podem tenir l’oportunitat d’observar trobem el còlit negre, el falcó peregrí, la merla blava, l’àguila daurada, i potser, amb una mica de sort, l’àguila cuabarrada.

Preu: 30 € per a persones no sòcies de l’ICO

Més informacions i inscripcions en aquest enllaç

Compartir: