dilluns 28 d’abril 18:00h - dilluns 26 de maig 20:00h
online

Flora Catalana

Life Med Cliffs

Institut Botànic de Barcelona IBB-CSIC
Contacte: comunicacio@floracatalana.cat
S’observaran les tendències i les espècies més comunes a la vegada que es farà una ullada a les implicacions que tenen aquestes espècies a l’ecosistema a través de l’enjardinament.
Personal docent: Sònia Garcia Giménez, Neus Ibáñez Cortina, Edgard Mestre Serra
Horaris del curs
- Videoconferència 1: 28 d’abril de 2025, de 18:00 a 20:00 h.
- Videoconferència 2: 12 de maig de 2025, de 18:00 a 20:00 h.
- Sortida de camp: 24 de maig de 2025, de 18:00 a 20:00 h.
- Videoconferència 3: 26 de maig de 2025, de 18:00 a 20:00 h.
Número de places: 50
Preu del curs: 20 € pels socis / 40 € no socis.
GRATUÏT PEL VOLUNTARIAT DEL PROJECTE LIFE medCLIFFs. SI DESPRÉS DEL CURS ET FAS VOLUNTARI DEL PROJECTE T’ABONAREM L’IMPORT DE LA MATRÍCULA.
Descripció : Curs introductori a la flora ornamental utilitzada en la jardineria actual. S’observaran les tendències i les espècies més comunes a la vegada que es farà una ullada a les implicacions que tenen aquestes espècies a l’ecosistema a través de l’enjardinament.
El curs compta amb la col·laboració de l’Institut Botànic de Barcelona d’on en prové el professorat, i contribueix al projecte LIFE medCLIFFs.
Flora Catalana participa en un projecte LIFE per al seguiment i control de plantes potencialment invasores a la Costa Brava. En acabar aquest curs, si ho desitges, podràs afegir-te al voluntariat que duu a terme les tasques de seguiment (en aquest cas et retornarem l’import del curs -curs gratuït-). En el curs informarem més detalladament a totes les persones que vulguin participar en aquest projecte i ajudar-nos en la tasca de preservar la nostra flora.
Més informació i inscripcions en aquest enllaç
Compartir:



