divendres 15 de maig 2026
10:00h fins 12:00h
Jardí Botànic de Barcelona
Barcelona
Aprendrem a reconèixer diverses espècies de plantes silvestres que creixen per les àrees de prats mitjançant l’ús de l’aplicació iNaturalist.
Una ruta botànica on identificarem la biodiversitat que hi trobarem i la registrarem a l’aplicació iNaturalist. Activitat emmarcada dins de la VI Biomaratón de Flora Española.
Un esdeveniment de participació ciutadana on les persones assistents capten fotografies de plantes mentre aprenen sobre biodiversitat vegetal.
El recorregut resseguirà la zona més elevada del Jardí Botànic, adjacent al passeig de Migdia. En aquesta zona, els participants aprendran a reconèixer diverses espècies de plantes silvestres que creixen per les àrees de prats mitjançant l’ús de l’aplicació iNaturalist.
El recorregut no presenta dificultats per a persones amb problemes de mobilitat, fet pel qual es pot considerar una activitat apte per a tots els públics, també per a gent gran.
Punt de trobada: Institut Botànic de Barcelona (entrada pel passeig de Migdia cantonada amb carrer Can Valero).
Observacions:
. porteu roba còmoda, calçat adequat, gorra, crema solar i aigua.
. heu d’instal·lar al mòbil, prèviament, l’aplicació iNaturalist (Android i iOS) amb un perfil creat (i bateria al 100%).
Més informació i inscripcions en aquest enllaç

Compartir:













