Marató de biodiversitat a la zona humida de Les LLobateres

Icona data

dissabte 24 maig 2025

09:00h fins 13:00h

Icona lloc

Zona Humida de Les LLobateresa

Sant Celoni


SEO BirdLife

Contacte:

  • Informació
  • Ubicació

Les Llobateres és un espai natural restaurat molt interessant a escala ecològica que es troba al terme municipal de Sant Celoni. Vine a conèixer de ben a prop la fauna i flora.

Vols participar en una marató de biodiversitat en aquesta zona humida de Catalunya?

Les Llobateres és un espai natural restaurat molt interessant a escala ecològica que es troba al terme municipal de Sant Celoni. Vine a conèixer de ben a prop la fauna i flora.

Portarem a terme diferents activitats gratuïtes i per a tots els públics, per posar en valor el gran potencial ambiental que té aquesta zona humida. Anellament d’ocells, censos de libèl·lules, un bioblitz i molt més!

Converteix-te en explorador/a de la natura i contribueix fent ciència ciutadana.  No t’oblidis els teus binocles i de portar aigua, roba i calçat còmode!

Cal inscripció prèvia en aquest formulari.

Amb el suport de l’Ajuntament de Sant Celoni i la Generalitat de Catalunya Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica.

Activitat emmarcada en la Setmana de la Natura

Compartir: