dissabte 13 de desembre 00:00h - dissabte 10 de gener 00:00h
Sant Llorenç del Munt i l'Obac
Matadepera
El Centre de Monitoratge de la Biodiversitat de le Muntanyes Mediterrànies organitza un cens de rapinyaires nocturnes al Parc de Sant Llorenç del Munt els dies 13 i 27 de desembre i 10 de gener. El cens obert a totes aquelles persones interessades en la biodiversitat.
Ja s’apropa l’època de començar a gaudir dels udols del gamarús i el duc als capvespres. Des del Centre de Monitoratge de la Biodiversitat (Universitat de Barcelona – Diputació de Barcelona) t’animem a participar un any més al CENS DE RAPINYAIRES NOCTURNS AL PARC NATURAL DE SANT LLORENÇ DEL MUNT I L’OBAC.
El cens es realitzarà els capvespres dels dies següents:
- Dissabte 13 de desembre de 2025
- Dissabte 27 de desembre de 2025
- Dissabte 10 de gener de 2026
Aquest cens esta obert a totes les persones interessades en la biodiversitat, les aus rapinyaires i la natura, la conservació i la coneixença dels espais naturals i el seu entorn.
Per a obtenir més informació i realitzar les inscripcions, pots clicar l’enllaç:
El cens es realitzarà els capvespres dels dies següents:
- Dissabte 13 de desembre de 2025
- Dissabte 27 de desembre de 2025
- Dissabte 10 de gener de 2026
Col·laboren les associacions ADENC i ICO.
Per a obtenir més informació i realitzar les inscripcions, pots clicar l’enllaç: https://www.ub.edu/biologiaconservacio/cens-nocturnes/
Compartir:



