Celebra el dia Mundial dels Oceans a les platges de Barcelona

Icona data

dijous 8 juny 18:30h - dissabte 10 juny 13:00h

Icona lloc

Platges de Barcelona

Barcelona


El Centre de la Platja

Contacte:

  • Informació
  • Ubicació

Biodiversitat marina, gorgònies a les platges de Barcelona, mar de plàstics... Vine a celebrar el dia mundial dels oceans amb el Centre de la Platja de Barcelona amb jornades de voluntariat ambiental pel mar

BioMARató amb snorkel: Dijous 8 a les 18:30 h
Lloc: El Centre de la Platja
La BioMARató és una manera divertida de competir de forma amistosa amb altres ciutats i participar en un dels esdeveniments de ciència ciutadana més grans, per observar i documentar la biodiversitat marina de la nostra costa. Vine a fer snorkel i contribueix als projectes de ciència ciutadana de la plataforma Minka amb les teves observacions. Activitat en col·laboració amb Anèl·lides i l’ICM-CSIC.

Estimem el mar i les platges! Dissabte 10 a les 9:30 h
Una acció de recollida de residus a les platges de Barcelona per descobrirne l’origen i reflexionar al voltant dels impactes en la salut dels organismes i dels ecosistemes. Activitat en col·laboració amb entitats de voluntariat ambiental.

Projecte Gorgònia Barcelona. Dissabte 10 a les 11:30 h
A les nostres costes també hi ha diverses espècies de coralls! En podràs veure de vius i… alimentar-los! Les gorgònies, coralls tous en forma de ventall, contribueixen a crear ecosistemes amb molta biodiversitat. La participació ciutadana pot ajudar a recuperar la riquesa dels fons marins. Vols saber com?
Activitat en col·laboració amb l’ICM-CSIC i la FECDAS.

Més informació i inscripcions en aquest enllaç

 

Compartir: