diumenge 29 desembre 2024
10:00h fins 13:00h
torrent de Vencerola i el Bosc Fosc
Pardines
Sortida interpretativa pels ombrívols torrent de Vencerola i el Bosc Fosc, indrets amb una gran riquesa en biodiversitat i una geologia singular.
Sortida interpretativa pels ombrívols torrent de Vencerola i el Bosc Fosc, indrets amb una gran riquesa en biodiversitat i una geologia singular.
Durant el recorregut descobrirem la geologia, la flora i la fauna d’aquesta zona de Pardines esquitxada de masos, prats i boscos fresquívols.
Cal dur roba preparada per anar a muntanya, gorra, crema solar i calçat còmode per caminar.
Us esperem a les 10h del matí a Pardines!
Durant el recorregut descobrirem antigues places carboneres enmig de fagedes, indrets màgics com les Tosques i la Cloterada de les Roques d’Esquers o el dens i misteriós Bosc Fosc.
També passarem entre masies i camps de dall, que ens recorden un passat arrelat a la terra que es resisteix a desaparèixer. Es tracta d’una ruta circular d’unes 3 hores de durada i un desnivell màxim d’uns 240 metres.
Aquesta activitat del Parc Natural Capçaleres del Ter i del Frseser és gratuïta amb places limitades!
Inscripcions escrivint a parcnatural@alt-ter.org o trucant al 621127413
Diumenge 29 de desembre del 2024 – 10:00 h
Punt de trobada: Aparcament del Càmping Pardines –
Compartir: