dissabte 30 abril 2022
10:00h fins 13:00h
Platja de la Pineda
Vila-seca
Recollida de pèl·lets a la Platja de Vila-seca
T’uneixes al macromostreig de pèl·lets?
Els pèl·lets o nurdles són la matèria primera usada en la fabricació d’articles plàstic. Lamentablement, avui dia podem trobar milers contaminant els nostres rius, platges i mars. Per això necessitem la teva ajuda!
Els propers 24 i 30 d’abril, realitzarem una acció de ciència ciutadana per recollir i comptabilitzar la quantitat de pèl·lets de plàstic a les platges de La Pineda (Vila-seca) i Platja de Cavalleria (Menorca). En aquestes platges hi ha una enorme acumulació de pèl·lets que portem anys monitoritzant i que s’ha inclòs com a punt de màxima rellevància al projecte MEDPELLETS.
Vols ajudar-hi? Inscriu-te a la nostra pàgina web per formar part de qualsevol dels Good Karma Days i comença a canviar el món ??
- Menorca: diumenge 24/04 a les 10:00h (Platja de Cavalleria) amb @perlamarviva
- Tarragona: dissabte 30/04 a les 10:00h (Platja de la Pineda | Vila-Seca)
Inscripcions en aquest enllaç
Aquesta jornada forma part del projecte MEDPELLETS i és una acció gratuïta cofinançada pel FEMP Fundación Biodiversidad.
L’acció compta també amb el suport i la col·laboració de l’Ajuntament de Vila-seca, Per la Mar Viva i Surfrider
Compartir: