diumenge 15 desembre 2024
09:00h fins 14:00h
Alta Garrotxa
Olot
El trencalos es un ocell necrofag en perill d'extinció que des de fa uns anys tenim a la Garrotxa. Ens vols acompanyar a ajudar e trencalos?
Ajudem al trencalòs! Voluntari projecte necròfags. El dia 15 de desembre!
A l’hivern té lloc l’epoca de reproduccio d’aquesta au, i per aixo, alguris voluntaris ens reunirem aquest dia per ajudar-lo aportant-li llana d’ovella perque pugui construir el niu, ja que actualment tenen dificultats per sortir-se’n sols degut a la manca de ramaderia que habita a la zona.
Aquesta acció que l’entitat naturalista esta duent a terme des de fa quasi dues decades ha facilitat que el trencalos nidifiqui de nou a la Garrotxa.
Hem posat en marxa canyets per alimentació alimentària de rapinyaires a Santa Bàrbara de Pruneres a La Sala i al Canyet a les basses de Monars sota la muntanya Comanegra, a l’Alta Garrotxa, en el Pirineu axial.
SORTIDA: Aparcament del consum Olot
MATERIAL: Roba d’abric i calçat adequat.
PREU: GRATUIT
Compartir: